کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۱۶ اسفند بازار سرمایه حدود ۵۰۴ نماد در بازه مثبت و حدود ۲۱۳ نماد نیز در بازه منفی معامله شدند.

آقای ادهم گفت: امروز بازار سرمایه شاهد روندی رو به رشد بود در معاملات امروز حدود ۵۰۴ نماد در بازه مثبت و حدود ۲۱۳ نماد در بازه منفی معامله شدند.

او در ادامه افزود: امروز بازار شاهد ۴۸۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی افراد حقیقی بود در مقابل نیز صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد خروج ۲۳۵ میلیارد تومان نقدینگی بودند.

ادهم می‌گوید: ارزش معاملات امروز حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان بود که حدود ۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به صندوق‌ها سهامی بود.

سه شنبه (۱۶ اسفند)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۷۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۲۴۳ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس شاخص کل بورس با رشد ۳۱ هزار و ۹۴۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۸۱۷ هزار و ۶۱۱ واحدی ایستاد.

ادهم از دلایل روند افزایشی امروز بازار سرمایه گفت: مهم‌ترین دلیل را می‌توان بحث ارزندگی بازار سهام نام برد البته که سهامداران به مجامع پیش رو نیز امیدوارم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض مردم پیگیری شود
۱۷:۱۷ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
سو استفاده میلیاردی از پولهای مردم برای خرید خودرو توسط وزارت صمت آیا شما قبول دارید؟
وزارت صمت در یک اقدام خلاف و غیر قانونی عمدا قرعه کشی و ثبت نام خودرو را میخواهد تا آخرین روز سال و بعد ایام عید طولانی کند تا پولهای مردم تا بعد تعطیلات عید در حسابهای بانکی بخوابد تا با این کار هم وزارت صمت سود کند هم خودروسازان هم بانکها.آیا گروگان نگه داشتن پول مردم توسط مسئولان برای تامین کسری بودجه آخر سال صحیح است؟
سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات مگه خوابی یا خودتون را بخواب زدید؟اینم سوت زن؟
آخرین اخبار