افزایش شکاف میان صهیونیست‌ها به قدری رسیده است که نخست وزیر سابق این رژیم مهاجمان صهیونیست به روستای حواره فلسطین را تروریست نامید.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی عاملان حمله به روستای فلسطینی حواره در جنوب نابلس را «تروریست‌های یهودی» خواند.

به گزارش آناتولی، «یائیر لاپید» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پس از حمله دوشنبه شب شهرک نشینان صهیونیست به حواره در توییتر خود نوشت: «شبی دیگر از خشونت‌های جنایت کارانه توسط «تروریست‌های یهودی» در حواره».

او در ادامه ادعا کرد: «این افراد نه نماینده ما هستند نه جزئی از ما». این درحالی است که لاپید خود در زمانی که قدرت داشت بر فلسطینیان سخت می‌گرفت و تنش میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان در زمان او نیز فروکش نکرد.

لاپید در این توییت نوشت: شبه نظامیان اسموترچ (وزیر دارایی رژیم صهیونیستی) و بن غفیر (وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شورشیان واقعی هستند؛ آن‌ها باید بازداشت ومحاکمه شوند.

دوشنبه شب ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست در حمله به روستای حواره ضمن تیراندازی هوایی به سمت فلسطینیان ساکن روستا سنگ انداختند و هم‌زمان نیرو‌های ارتش نیز بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور به سمت فلسطینیانی که برای جلوگیری از ورود شهرک‌نشینان تجمع کرده بودند شلیک کردند.

رسانه‌های فلسطینی با انتشار ویدئویی از زخمی شدن دست‌کم یک فلسطینی بر اثر اصابت سنگ خبر دادند. این حوادث ساعاتی پس از دستور «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به تخریب خانه‌های فلسطینیان در بیت‌المقدس در ماه مبارک رمضان رخ داد.

از سوی دیگر، نیرو‌های رژیم صهیونیستیی خانه‌های ۳ فلسطینی را در محله وادی الحوز در قدس اشغالی تخریب و ۱۳ فلسطینی را در مناطق گوناگون کرانه باختری دستگیر کردند.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی با تنش زا خواندن دستور بن غفیر خبر داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جلسه‌ای با حضور رؤسای دستگاه‌های امنیتی از جمله رئیس ستاد ارتش و رئیس شاباک داشته که نتیجه آن اتفاق نظر درباره توقف اجرای عملیات مورد نظر بن غفیر در بیت‌المقدس شرقی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار