جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به عزم جدی پلیس در دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان، گفت: پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس با افزایش گشت‌های ویژه و تخصصی، محیط پیرامونی مدارس را زیر نظر دارد و با کسانی که بخواهند به امنیت روانی و اجتماعی مردم خدشه وارد سازند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

میراحمدی جانشین انتظامی استان سمنان در جلسه‌ای با موضوع بررسی مسمومیت دانش‌آموزان اظهار داشت: در پی اعلام خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان، بدون فوت وقت، پلیس وارد عمل شد و با انجام اقدامات انتظامی و امنیتی به بررسی همه‌جانبه موضوع پرداخت.

جانشین انتظامی استان سمنان اضافه کرد: پلیس سمنان طی اقدام پیش‌دستانه، برگرفته از وقایع استان‌های دیگر با اشراف اطلاعاتی و یک‌سری اقدامات تأمینی، نظارتی و کنترلی، تدابیر ویژه امنیتی برای مدارس استان اتخاذ کرده است.

وی با هشدار به عاملان اصلی این اقدام مذبوحانه، تأکید کرد: کسانی که بخواهند به امنیت روانی و اجتماعی مردم خدشه وارد کنند، بدانند پلیس با قاطعیت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

میراحمدی اضافه کرد: آنچه امروز در خصوص علائم مسمومیت دانش‌آموزان شاهد آن هستیم، ایجاد جو روانی گسترده و غیرواقعی است که هرچند این موضوع جدی نبوده، اما پلیس و دستگاه‌های مسئول مجدانه در حال پیگیری تمامی ابعاد مختلف آن بوده و نتیجه قطعی را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.