مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: پنج هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان کمیته امداد استان با ارائه وام اشتغالزایی، مشاوره و راهنمای شغلی ایجاد شده است.

ذوالفقاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ابراز کرد: ایجاد پنج هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان و کارجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در سال جاری پیش‌بینی شده بود و اکنون سمنان جزو استان‌های پیشتاز در ایجاد فرصت شغلی برای جامعه هدف است.

وی یکی از راه های موثر در توانمندی مددجویان را ایجاد فرصت شغلی برشمرد و افزود: اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تمرکز بر مهارت‌آموزی و پرداخت وام کم‌بهره انجام شد.

به گفته وی، برای اشتغالزایی مددجویان و کارجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان متناسب با حرفه و بر پایه مشاوره شغلی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره نحوه پرداخت وام اشتغالزایی، افزود: درخواست اشتغال به دفاتر سراسر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ارایه می‌شود و پس از مشاوره شغلی، آموزش مهارتی، احصاء و استعدادسنجی، این افراد با راهنمای راهبران شغلی و مراکز تخصصی اشتغال با دریافت وام اشتغالزایی طرح اشتغال خود را اجرا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.