کرمانشاه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت : کرمانشاه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

داریوش فرمانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه همزمان با فرارسیدن سال نو پویش سفر به کرمانشاه با برنامه‌های مختلف همچون نوروزگاه‌ها آغاز شده است گفت : نوروز امسال در مجموعه تاریخی فرهنگی بیستون به کمک بخش خصوصی برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به برگزاری ۲۵ نشست ستاد سفر برای ارائه خدمات لازم به گردشگران گفت: ۱۲ کمیته از جمله کمیته‌های اسکان، امداد و نجات، امنیت بهداشت و درمان و تبلیغات برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران تشکیل شده است.

وی از برنامه ریزی بخش خصوصی برای برگزاری جشنواره صخره‌نوردی، جشنواره بالون ها، نمایشگاه صنایع دستی برگزاری سیاه چادر، سوغات و خوراک خبر داد و گفت: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوروشور‌هایی تهیه و آماده شده است.

داریوش فرمان از برپایی جشنواره‌های غذا و اسب کرد و محور ساسانیان بعد از نوروز خبر داد و گفت: در سفر به کشور عراق نیز موضوع ثبت جهانی اسب کرد و محور ساسانی در دست اقدام است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به وجود ۵۰ واحد بومگردی در استان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند از تخفیف مراکز بومگردی در نوروز بهره‌مند شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.