مرتضوی گفت: مشکلات کلان استان اصفهان از فرونشست و طرح‌های تامین آب تا توقف پایدار مازوت سوزی با رئیس دستگاه قضا مطرح شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در ابتدای نشست بازآفرینی شهری با اشاره به سفر روز دوشنبه رئیس قوه قضاییه به اصفهان گفت: درباره چالش بزرگ استان یعنی فرونشست از رئیس قوه قضاییه خواهش کردیم که این مسئله را به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار قرار دهند و ایشان نیز این قول را دادند که به صورت ویژه در سطح ملی پیگیری شود.

او افزود: در موضوع آلودگی هوا و منشاء آن که یکی از عوامل، مازوت‌سوزی در نیروگاه شهید محمد منتظری در برهه‌هایی از سال است، گزارش‌هایی به رئیس دستگاه قضا ارائه شد.


استاندار اصفهان با بیان اینکه در مجموع نگاه جامعی از مسائل عمده استان به رئیس قوه قضاییه منتقل شد، تصریح کرد: این نکته برای ما بسیار مهم بود که درباره طرح‌های پیشران استان سعی کردیم تصمیمات خوبی را بگیریم و رئیس دستگاه قضا نیز قول مساعدت دادند که یکی از آن‌ها قطار سریع السیر است. او مرتضوی اضافه کرد: همچنین ظرفیت‌هایی که باید به استان اضافه شود مورد پیگیری قرار گرفت و موضوع آلودگی هوا نیز برای رئیس دستگاه قضا تبیین شد.


مرتضوی گفت: همچنین طرح‌های تأمین آب استان و برنامه‌هایی را که در این حوزه وجود دارد به رئیس قوه قضاییه ارائه دادیم و از ایشان خواستیم که به دلیل اینکه بعضی از این مسائل جنبه‌های حقوقی و قانونی دارد، ایشان پشتیبانی کنند و قرار شد آن چیزی که حق و عدالت است اتفاق بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.