۸۵۰۰ کودک و نوجوان اصفهانی، همیار پلیس در طرح نوروزی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از آماده‌باش ۸۵۰۰ همیار پلیس به منظور پیشگیری از تخلفات رانندگی در سفر‌های نوروزی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: برای ۸۵۰۰ همیار پلیس در استان کارت همیار پلیس صادر شده و این افراد به صورت فعال با مجموعه پلیس راهور استان اصفهان همکاری می‌کنند.


او از آماده‌باش همیاران پلیس استان اصفهان به منظور پیشگیری از تخلفات رانندگی در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: اگر همیاران پلیس داخل خودرو بودند و متوجه خستگی و خواب‌آلودگی راننده شدند و یا مشاهده کردند که راننده هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده می‌کند از جانب پلیس مأموریت دارند که به او تذکر دهند.


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با یادآوری اینکه خوردن، آشامیدن و سیگار کشیدن حین رانندگی ممنوع است و موجب حواس‌پرتی راننده می‌شود، گفت: از همیاران پلیس می‌خواهم که کارت همیار پلیس را همیشه به ویژه در مسافرت‌های نوروزی همراه داشته باشند و هر جا که یک افسر پلیس را دیدند این کارت را به او نشان دهند و مطمئن باشند که اگر تخلف رانندگان را به پلیس گزارش کنند مأموران پلیس براساس گزارش آن‌ها رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.


سرهنگ محمدی افزود: هر ساله حدود ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند و حدود ۳۰۰ هزار نفر هم مصدوم می‌شوند که خیلی از این افراد دیگر نمی‌توانند به زندگی عادی خود برگردند و عامل همه این مسائل تخلفات رانندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.