هشدار سوریه به رژیم صهیونیستی درباره تداوم حملات به این کشور

وزارت خارجه سوریه حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب در شمال این کشور را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای با اعلام اینکه ارتکاب چنین جنایتی (حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب) نشان دهنده چهره وحشی و غیرانسانی رژیم اشغالگر است، به این رژیم درباره عواقب تکرار این گونه جنایت‌ها هشدار داد.  

وزارت امور خارجه سوریه در این بیانیه، حمله رژیم اشغالگر به فرودگاه حلب را «جنایت دوگانه» توصیف کرد، چون این رژیم در حمله بامداد روز سه شنبه از یک سو فرودگاهی غیرنظامی و از سوی دیگر یکی از مسیر‌های اصلی ارسال کمک‌های بشردوستانه برای آسیب دیدگان زلزله اخیر در سوریه را هدف قرار داده است.

وزارت امور خارجه سوریه همچنین از جامعه جهانی خواست، این جنایت اسرائیل را محکوم کند و اقداماتی برای جلوگیری از تکرار این حملات انجام دهد.

رسانه‌ها بامداد روز سه‌شنبه از حملات هوایی به فرودگاه بین المللی حلب در شمال سوریه و شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب در این شهر خبر دادند.

از حملات هوایی به فرودگاه بین المللی حلب در شمال سوریه و شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب در این شهر خبر داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
بابا هشدارچه درد میخور ه توهم مثل حماس چهارتا موشک بزن
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۰:۴۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
این هشدار آدم را به یاد داستان های قدیم می اندازد . در قدیم دزد به خانه فردی می رود . دور آن دایره ای می کشد و می گوید پایت را از این دایره بیرون نگذاری . بعد از اینکه کلیه اموالش را می برد زن فرد به او می گوید ای بی غیرت هیچ کاری نکردی . مرد می گوید چرا وقتی آنها حواسشان نبود پایم را از خط بیرون می گذاشتم .
آخرین اخبار