معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بهره برداری دستگاه شتاب دهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی این شهر خبر داد.

آقای احمدیان با اشاره به بهره برداری از چهارمین دستگاه شتاب دهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز گفت: این دستگاه یکی از مجهزترین و بزرگترین دستگاه‌هایی است که در حوزه کمک به بیماران سرطانی بسیار تاثیر گذار است.

وی از ارائه خدمات رایگان در این مرکز خبر داد و افزود: با افتتاح چهارمین دستگاه شتاب دهنده در این مرکز خدمات ارائه شده در این مرکز روزانه به ۵۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی با تقدیر از حمایت خیرین حوزه سلامت افزود: همکاری‌های بین بخشی و حمایت‌های خیرین در تحقق برنامه‌های سلامت حائز اهمیت است و ساخت بیمارستان سرطانی به همت خیرین در منطقه خاوران تبریز از اقدامات شاخص در این عرصه است.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی تبریز گفت: همکاران حوزه سلامت همیشه سعی کرده اند معضلات و مشکلات را با آنچه که در توان دارند رفع کنند و در خدمت مردم و هموطنان عزیز باشند.

آقای صفایی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های خیرین و مسئولین استانی ادامه داد: در مجموع برای این دستگاه اعم از مکان و دستگاه بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر مرکز آموزشی ودرمانی شهید مدنی تبریز  اظهار کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه‌ها در رده پروژه‌های سنگین است و خیرین در این پروژه عظیم ما را یاری کردند.

آقای کاشفی مهر با بیان اینکه پروژه برق ایمنی بیمارستان شهید مدنی نیز به اتمام رسیده گفت: با اتمام پروژه ایمنی سازی برق بیمارستان ظرفیت دستگاه‌ها در این مرکز به ۲۵۰۰ آمپر ارتقا یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.