در سفر یک روزه معاون امور اقتصادی استانداری کرمان، حسن زاده با همراهی فرماندار سیرجان از واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان بازدید کرد.

امیر حسن زاده در اولین برنامه خود با حضور در دهکده گردشگری گهر پارک گل گهر، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف در جریان ظرفیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان در دومین برنامه خود در سفر به سیرجان از کارخانه ذوب و ریخته گری با تولید یک میلیون و دویست هزار تن در سال از انواع شمش فولادی و کارگاه ساخت تجهیزات شرکت جهان فولاد سیرجان بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت

همچنین با حضور مدیران مجتمع جهان فولاد سیرجان، غرس نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در محوطه این شرکت انجام شد.

حسن زاده از کارخانه تراکتور سازی عمران سیرجان که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و در زمینه تولید انواع تراکتور‌های باغی، زراعی و شالیزارکه دارای قدرت موتور‌هایی از ۲۰ تا ۱۶۰ اسب بخار است، بازدید کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان از کارخانه تصفیه شکر منطقه ویژه سیرجان با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر بازدید و چالش‌های توسعه‌ای آن را ارزیابی کرد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان از کارخانه یاس سنگ پاریز تولیدکننده کاشی و سرامیک نیز در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید و با مدیر این کارخانه گفتگو کرد.

در کارخانه کاشی و سرامیک یاس سنگ پاریز روزانه ۱۲۰۰ متر مربع کاشی لبه استخری تولید می‌شود و تولید کاشی در این کارخانه به سه هزار متر مربع در روز می‌رسد.

در ادامه بازدیدها، معاون امور اقتصادی استانداری کرمان با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیرجان ضمن آشنایی با حرفه‌ها و توانمندی‌های مرکز با حضور در کارگاه‌های آموزشی از جمله جوشکاری آرگون، تعمیرات ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین، تراش سنگ‌های قیمتی... با مربیان و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مربیان کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای سیرجان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مهارت آموزی، ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در تحقق کارآفرینی، اشتغالزایی پایدار مهم دانستند و خواستار برطرف شدن موانع و فراهم شدن بستر‌های مورد نیاز از جمله مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز کارگاه‌ها از طریق ظرفیت‌های شهرستانی شدند.

در پایان، معاون استاندار به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج) ضمن دیدار با حجت الاسلام شیخ عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان، سالروز میلاد خجسته امام زمان (عج) را تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.