همزمان با نیمه شعبان پنج طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار بیش از ۱۵۲ میلیارد ریال در شهرستان شادگان استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

 خلیل صالح زاده فرماندار شادگان در آیین راه اندازی این طرح‌ها گفت: سالن چند منظوره ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در شهرک شهید منتظری شامل زمین ساحلی ۲ منظوره (فوتبال و والیبال) و کلاس درس تربیت بدنی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های استانی افتتاح شد و دانش‌آموزان از این پروژه ورزشی بهره‌مند می‌شوند.

او  افزود: مدرسه ۶ کلاسه شهید اندرزگو شهرک شهید منتظری نیز به گستره دو هزار و ۵۰ متر مربع و با ۸۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی و اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی و کمک‌های وزارت نفت احداث و تکمیل شد.

فرماندار شادگان به احداث آموزشگاه شهید پاسدار عبدالحسین مجدمی مقدم در روستای مسیر بخش مرکزی شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: گستره این مدرسه یک هزار متر مربع است که با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های ملی و کمک‌های وزارت نفت بهره‌برداری شد.
آقای صالح زاده افزود: همچنین زمین فوتسال ساحلی مجتمع ورزشی ولایت در ابعاد ۳۵ در ۲۰ به گستره ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث شد که در اختیار دانش‌آموزان و ورزشکاران قرار می‌گیرد.

اوگفت: کلاس درس تربیت بدنی دانش‌آموزان دبستان شهید مدنی روستای بدرانی نیز به منظور ارائه آموزش‌های ورزشی و ارتقای سلامت دانش‌آموزان به گستره ۲۵۰ متر مربع و با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.