کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز شنبه ۲۰ اسفند در استان ادامه دارد.

لیلا امینی کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با پیش‌بینی ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان تا اوایل روز شنبه ۲۰ درباره میزان بارش رگباری بهاره در طی شبانه روز گذشته گفت: بیشترین میانگین بارش‌ها از اسلام آباد موگویی فریدون‌شهر با ۱۰، فریدون‌شهر ۳.۶، انارک نایین ۲.۳، اصفهان ۲.۱، اردستان ۱.۸ و بویین میاندشت و کبوتر آباد با ۱.۶ میلیمتر بوده است.


او افزود: طی ۴۸ ساعت آینده نیز آسمان در بیشتر مناطق استان اصفهان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری را به ویژه در مناطق غرب و جنوب استان انتظار داریم.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارش‌های روز جمعه در سایر مناطق را پراکنده پیش‌بینی و اضافه کرد: مه آلودگی، رعد و برق تگرگ در مناطق مستعد غرب و جنوب استان دور از انتظار نیست و در نواحی شرقی استان وزش باد با خیزش گردوخاک همراه است.


امینی با اشاره به اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا چهار درجه افزایش می‌یابد، افزود: میمه و بویین میاندشت با دمای سه درجه و خور وبیابانک با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.