امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه جوانان ایرانی، تشنه فرهنگ حاج قاسمی هستند، گفت: مربیان، معلمان و ائمه جماعات باید چراغ فرهنگ شهادت را پرفروغ نگه دارند.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه ریگان با اشاره به تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: مسأله شهدا را باید خیلی جدی گرفت و ما برای شهدا همان ارزش‌هایی را باید قائل باشیم که خداوند متعال برای آن‌ها قائل است.

او با  اشاره به اینکه هنر امروز افسران جنگ نرم در فضای مجازی، القای فرهنگ اصیل قرآنی شهادت و ایثار در بین جوانان است، بیان داشت: اگر فداکاری‌های شهدا نبود، این نظام باقی نمی‌ماند.

امام جمعه ریگان افزود: تکلیف ما تربیت نسل نوپای دهه هشتادی و نودی با فرهنگ ناب ایثار و شهادت در مدارس و پایگا‌های مقاومت و مساجد است.

او با اشاره به اینکه جوانان ایرانی، تشنه فرهنگ حاج قاسمی هستند، بیان داشت: مربیان، معلمان وائمه جماعات باید چراغ فرهنگ شهادت را پرفروغ نگه دارند.

حجت الاسلام رضا زاده گفت: هر هفته زندگی یک شهید برای جوانان تبیین شود و فضای مجازی مملو از خاطرات شهدا و زندگینامه آن‌ها شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: دشمن درصدد جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران است و در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای فعالیت دارد و باید بدانیم بدحال شدن دانش آموزان نیز یکی از ابعاد جنگ ترکیبی است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: هدف دشمن به تعطیلی کشاندن مدارس است و خانواده‌ها به یاد دارید کرونا آمد و دشمن با ضعف رسانه‌ای ما بچه‌ها را مشغول آسیب‌های فضای مجازی کرد.

حجت الاسلام رضازاده به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت شبانه روزی برای امنیت مردم تلاش می‌کنند و ما قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

او با اشاره به تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت بیان داشت: ایران قوی می‌ماند ودشمن روز به روز ذلیل‌تر می‌شود.

امام جمعه ریگان به نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت در هفته منابع طبیعی در شهرستان ریگان اشاره کرد و افزود: شهرستان ریگان با توجه به وجود گردوغبار وریزگرد، نیازمند کاشت نهال است.

او  از اقدام فرماندار ریگان در کاشت نهال انجیر در مناطق کوهستانی که سال‌ها فراموش شده بود قدردانی کردو از عملیاتی نشدن قول مسولان گذشته در خصوص ایجاد کمر بند سبز انتقاد کرد و بیان داشت: عملیاتی نشدن این طرح، باعث تشدید گردوغبار در ریگان شد.

او از شهروندان ریگانی خواست هر نفر ۳ نهال در این شهرستان کشت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.