راه اندازی ایستگاه‌های جامع سلامت در اردبیل/ فعالیت همه مراکز درمانی در عید نوروز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل گفت: ایستگاه‌های جامع سلامت جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی، در ۵ نقطه ورودی استان راه اندازی می‌شود.

سعید مهری اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص طرح سلامت نوروزی، این طرح سلامت از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ شروع و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل در نشست ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی، همزمان با سراسر کشور، مانور سراسری با محوریت پلیس راهور فراجا طی روز ۲۳ اسفند در استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

مهری با اشاره به استقرار ایستگاه‌های جامع سلامت در مبادی ورودی استان بیان کرد: این ایستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و اورژانسی، آموزش مراجعان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ۵ نقطه ورودی استان اردبیل ایجاد خواهد شد.

او تصریح کرد: آمادگی جهت هرگونه بحران و حوادث غیرمترقبه، تأمین و توزیع دارو‌های خاص و پیش‌بینی تأمین دارو‌های سرپایی و استقرار آمبولانس‌ها در مناطق مختلف شهری و جاده‌ای از دیگر اقدامات برای نوروز است.

فعالیت همه مراکز درمانی دولتی اردبیل در تعطیلات نوروزی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این نشست گفت: کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی استان اردبیل در طول تعطیلات نوروز آماده خدمت‌رسانی به مسافران و مراجعان هستند.

رامین نسیمی دوست ادامه داد: تعدادی از مراکز خصوصی ارائه‌دهنده خدمات درمانی نیز براساس برنامه اعلام‌شده در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود.

او از تقویت نظارت بر خدمات ارائه‌شده درمانی در این تعطیلات خبر داد و اظهار کرد: در راستای نظارت بر خدمات درمانی، تیم‌های بازرسی و نظارت این معاونت در اماکن و مراکز مختلف حضور پیدا می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.