جبلی گفت: یادواره شهدای منسوب به همکاران صداوسیمای گیلان فرصت مغتنمی است تا به ارواح طیّبه‌ی ۳۹ شهید عالی‌مقام گیلان ادای احترام کنم.

پیمان جبلی برای یادواره شهدای منسوب به همکاران صدا وسیما پیامی صادر کرد.
در پیام رییس رسانه ملی آمده است: رهبری معظم انقلاب چه زیبا و حکیمانه فرموده اند که: ((زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست))درود و سلام می‌فرستیم به روح پرفتوح ۸۰۰۰ شهید گلگون کفن گیلان ولایتمدار و در مقابل صبر و صلابت خانواده‌های معظمشان سر تعظیم فرود می‌آوریم، همان رادمردان و شیرزنانی که در برهه‌های مهم و سرنوشت ساز انقلاب شکوهمند اسلامی برگ‌های زرینی در دفتر افتخارات ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشتند و اینگونه است که در کلام حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شهدای دیار روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی به عنوان ((ستارگان درخشان)) یاد می‌شود.
برگزاری اولین یادواره شهدای منسوب به همکاران ارجمند صداوسیمای استان گیلان فرصت مغتنمی است تا به ارواح طیّبه‌ی این ۳۹ شهید عالی‌مقام گیلان ادای احترام نمایم و ارادت خود را به خانواده‌های عزیز آنان ابراز دارم. بی شک ما در رسانه‌ی ملی به داشتن همکارانی، چون شما که از تبار نیک نامان و متعهد‌ترین انسان‌ها هستید می‌بالیم. بزرگداشت آن فداکاران رشید در قالب یادواره، بزرگداشت ایثار، جانفشانی صادقانه و رویدادی تحسین برانگیز است، لذا برای همه‌ی دست‌اندرکاران این مراسم از درگاه الهی، ثواب و اجر مسئلت می‌کنم.
باشد که با نصب العین قرار دادن سبک و سیره زندگی شهدای والا مقام در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و ماجور باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.