هاشمی گفت: امسال موج سفر‌های نوروزی و به ویژه زائران حرم رضوی از محور‌های ارتباطی استان در پیش است و تمام امکانات استان باید برای خدمت به مسافران و زائران بسیج شود.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای اداری استان سمنان گفت: شعار دولت آیت الله رئیسی مردمداری، در کنار مردم بودن و برای مردم بودن است و بالاترین شان مسوولان خدمتگزاری و نوکری برای مردم است، زیرا مردم بزرگ هستند و هر کجا مردم حضور داشته‌اند پیروزی حاصل شده است و مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم به خوبی این مساله را نشان داده است.

وی افزود: افزایش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در استان سمنان با هدف توسعه مشارکت مردمی حایز اهمیت بوده است.

وی با اشاره به ایام پایانی سال، افزود: با تحقق مصوبات سفر دولت آیت الله رئیسی، سال خوبی برای استان سمنان رقم خورد به طوری که ۱۰۰ درصد مصوبات سفر مربوط به سال ۱۴۰۱ محقق شد و خرید وسیله نقلیه از محل مصوبات سفر دولت سیزدهم به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در شهرداری سمنان در روز‌های اخیر نمونه بارز آن بود.

هاشمی یادآور شد: بخشی از مصوبات سفر آیت الله رئیسی مربوط به سال‌های آینده است و بخش مربوط به سال جاری در استان سمنان به خوبی محقق شد.

وی با اشاره به سفر‌های شهرستانی مسوولان استان سمنان، افزود: این سفر‌ها ۵۰۰ مصوبه داشت که طبق آمار کمیته پیگیری ۷۶ درصد این مصوبات اجرایی شد و دیگر مصوبات در دست اقدام است.

استاندار سمنان تاکید کرد: نوروز در پیش است و با توجه به ۲ سال شیوع کرونا، امسال موج سفر‌های نوروزی و به ویژه زائران حرم رضوی از محور‌های ارتباطی استان سمنان در پیش است، تمام امکانات استان باید برای خدمت به مسافران و زائران بسیج شود.

وی ابراز داشت: ستاد خدمات سفر و موکب‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط آمادگی داشته باشند و تمام امکانات باید در اختیار مردم باشد. نظارت بر بازاراز دیگر مساله مهم روز‌های پایانی سال است که دغدغه مردم در این بخش باید برطرف شود.

استاندار سمنان بیان کرد: ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان در حال ساخت است و باید ۶۰ هزار واحد ساخته شود شامل ۳۰ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی برای سرریز جمعیت مرکز کشور و ۳۰ هزار واحد در قالب نهضت ملی، اقدام ملی مسکن، بافت فرسوده، تبصره ۱۹، مسکن روستایی در دیگر شهر‌های استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.