از ۲۵ اسفند ماه برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر در خراسان جنوبی آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر  گفت: خراسان جنوبی میزبان مسافرین از سراسر کشور و محور‌های مواصلاتی استان برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۲ می‌باشد.

عباس زاده افزود: برای ارائه خدمات شایسته برای مسافران نوروزی به استان ستاد اجرایی خدمات سفر تشکیل و کمیته‌های ستاد، برنامه‌ها و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سفر برای مسافرین در حوزه‌های مختلف اندیشیده شد.

او با بیان اینکه طبس از جمله شهرستان‌های مهم حوزه گرشگری و مسافرپذیر خراسان جنوبی می‌باشد ادامه داد: با ویژگی‌های خاص طبیعی و تاریخی که در طبس وجود دارد ازجمله نقاط مهم هدف گردشگری هموطنان در کشور قلمداد می‌شود و با وجود حرم مطهر حضرت حسین موسی الکاظم (ع) در مسیر هم زیارتی امام رضا (ع) بر جاذبه بزرگ و مهم شهر طبس افزوده شده است.

به گفته عباس زاده همانند سال‌های گذشته تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید آمادگی لازم را برای پذیرش مسافران در طبس داشته باشند و از آنجا که شهرستان طبس ورودی هموطنان از ۸ استان کشور به خراسان جنوبی می‌باشد برای تمهیدات لازم و برنامه ریزی ویژه در این منطقه جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان را با مدیران منطقه‌ای و استانی در این شهرستان برگزار کردیم.

معاون عمرانی استاندار گفت: تمام نیرو‌های خدماتی و اورژانسی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مسافران دارند و تمهیدات لازم اندیشیده شد و از مردم میخواهیم تا با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را تجربه کرده و درخواست می‌کنیم با سفر به خراسان جنوبی و بویژه شهرستان طبس این استان را به عنوان سفر گردشگری خود انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.