برپایی ۲۲۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری امسال با همکاری مراکز و برپایی ۲۲۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برگزار می‌شود.

علیرضا حسین نژاد گفت: در آستانه سال نو و ماه رمضان جشن نیکوکاری با شعار «یکی برای تو یکی برای من» با همکاری مراکز نیکوکاری و برپایی ۲۲۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار شده و کمک‌های جمع‌آوری شده نیز به سرعت در بین خانواده‌های نیازمند در حال توزیع است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ترویج فرهنگ انفاق و خیرخواهی را در واحدهای آموزشی یادآور شد و می گوید: با راه اندازی سامانه امداد هوشمند تمام خدمات این نهاد در بستر الکترونیکی انجام شده و خانواده‌ها با سرعت، دقت و شفافیت خدمات این نهاد انقلابی را دریافت می‌کنند.

او در ادامه گفت: در قالب این سامانه افراد با ثبت کد ملی، کدپستی و شماره تلفن در یک فرآیند سهل می‌توانند از خدمات و سرفصل‌های متنوع کمیته امداد در کمک و پشتیبانی از پنج دهک خانوار بهره مند شده و از آن استفاده کنند.

حسین نژاد رویکرد این نهاد را از معیشت محوری به نگاه توانمندسازی خانوارها یادآور شد و می گوید: بحث توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش از دغدغه‌های جدی این نهاد است و در این راستا دو برنامه محوری ایجاد اشتغال و تولید مسکن مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ما به هیچ وجه در بحث توانمندسازی تک بعدی و نگاه اقتصادی را مدنظر قرار ندادیم بلکه سعی‌مان بر توانمندسازی فکری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.