توزیع حدود دو هزار میلیارد ریال اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه گفت : برای نوروز امسال حدود دو هزار میلیارد ریال اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه توزیع شود.

ابراهیم محمدی ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین اسکناس نو در بانک‌ها وجود ندارد، گفت : تدابیر لازم برای توزیع اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه اندیشیده شده و امیدواریم توزیع اسکناس نو از اواسط هفته جاری آغاز شود.

وی با بیان ایکه برای نوروز امسال توزیع دو هزار میلیارد ریال اسکناس نو در بانک‌های کرمانشاه در نظر گرفته شده که حدود دو برابر سال سال گذشته است، خاطرنشان کرد: این رقم در قالب انواع اسکناس و ایران چک توزیع خواهد شد.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه افزود: توزیع اسکناس نو برای بانک‌هایی که متقاضی باشند انجام خواهد شد و تلاش می‌کنیم شعب منتخب را نیز برای مردم در نظر بگیریم.

محمدی از آماده‌باش بانک‌های استان برای ایام پایانی سال خبر داد و اضافه کرد: ستاد استقبال از نوروز و واحد‌های پاسخگویی به مشتریان در هریک از بانک‌ها تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسات شورای هماهنگی بانک‌ها تاکید کردیم که در این روز‌های پایان سال شارژ مداوم پولی برای دستگاه‌های خودپرداز صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

به گفته ناظر پولی بانک مرکزی در استان‌های ایلام و کرمانشاه، مشکلی برای تامین نقدینگی بانک‌ها نیست و تلاش می‌شود پول کافی در اختیار بانک‌ها قرار گیرد تا دستگاه‌های خودپرداز در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز نقدینگی کافی داشته باشند.

وی از برنامه‌ریزی بانک‌ها برای ارائه خدمات در ایام نوروز و در قالب شعب کشیک هم خبر داد و گفت: ساعت کاری شعب کشیک در روز‌های تعطیل از ۹ تا ۱۲ بوده و لیست شعب کشیک نیز در سایت بانک‌ها در دسترس خواهد بود.

محمدی ادامه داد: به علاوه بخش عمده خدمات بانکی به صورت الکترونیکی در دسترس مردم است.

وی از پیگیری برای در نظر گرفتن خودپرداز‌های سیار در نقاطی که استفاده مردم زیاد است، خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.