نمایشگاه سه روزه صنایع دستی بانوان تجارت پیشه از قبیل تولیدات مواد غذایی و صنایع دستی در هرات افتتاح شد.

نمایشگاه تولیدات داخلی زنان تجارت پیشه  در هرات امروز به پیشواز سال نو و ماه مبارک رمضان، به مدت سه روز در این ولایت افتتاح شد.

ادیبا وزیری، مسئول اتاق تجارت و صنایع زنان زون غرب در هرات، در محفل افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه سه روزه، صنایع دستی بانوان تجارت پیشه از قبیل تولیدات مواد غذایی و صنایع دستی، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در حال حاضر علاقمندی بانوان نسبت به گذشته برای تجارت بیشتر شده و تعدادشان در حال افزایش می‌باشد.

وزیری گفت: طالبان از بانوان تجارت پیشه حمایت می‌‌کند و خودش نیز با مسئولین وزارت تجارت و صنعت در کشور دیدارهایی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۴۵۰ تن از بانوان تجارت پیشه در زون غرب، جواز رسمی از اتاق تجارت و صنایع زنان دریافت کرده و مصروف فعالیت‌‌‌‌های مختلف می‌باشند.

مسئول اتاق تجارت و صنایع زنان زون غرب در گفت: در حال حاضر ۱۴۰۰ تن دیگر از بانوان در زون غرب به صورت انفرادی مصروف فعالیت‌‌‌های مختلف تجاری هستند و برای همکاری بیشتر بانوان تجارت پیشه و پیشرفت کاری شان، با مؤسسات بین‌المللی داخل کشور و اتحادیه اروپا نیز صحبت شده تا بانوان تجارت پیشه را حمایت مالی کنند.

به گفته مسئولان اتاق تجارت و صنایع زنان زون غرب، قرار است که در سال آینده، نمایشگاه‌های بیشتری از بانوان تجارت پیشه در ولایت‌‌‌‌های مختلف کشور از جمله هرات راه اندازی شود.

برچسب ها: زنان ، هرات ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.