شهر جهانی یزد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

استاندار یزد گفت: استان یزد آمادگی پذیرایی از ۱۰۰ هزار مسافر بصورت روزانه در اقامتگاه‌های استان را دارد.

فاطمی استاندار یزد در نشست خدمات سفر استان یزد با بیان اینکه همه مجموعه‌های اقامتی شامل هتل ها، بومگردی‌ها، مدارس و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است، افزود: روزانه تا سقف ۱۰۰ هزار نفر آمادگی اسکان در استان یزد داریم.

او با بیان اینکه نوروز امسال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان فرصتی برای ایجاد حال خوب و نشاط مومنانه در برنامه‌های نوروزی است، گفت: بسته‌های فرهنگی نشاط مومنانه تدارک دیده شده تا ضمن ارائه برنامه‌های بانشاط فرهنگی - مذهبی، مسافران با رویداد‌های استان یزد آشنا شوند.

استاندار یزد افزود: همچنین در محور‌های مواصلاتی استان یزد، ایستگاه‌ها و نوروزگاه‌هایی را در نظر گرفتیم تا نوروزی بدون فوتی و با حداقل سانحه را داشته باشیم.

آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد هم با بیان اینکه پیک مسافر را در دور اول سفر‌های نوروزی داریم گفت: آماده پذیرایی روزانه ۱۳ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی و دانشگاهها، حسینیه ها، مدارس و مساجد هستیم.

او همچنین از راه اندازی سامانه جامع ۰۳۵۳۲۵۲۱ خبر داد و گفت: این تلفن به صورت شبانه روزی به نیاز‌های گردشگران در زمینه‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اظهار داشت: پایگاه اینترنتی yazd ۱۴۰۲.ir هم راه اندازی شده تا مسافران با اقامتگاهها، کشیک‌های و برنامه‌های نوروزی استان یزد آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
دروغ گفتن خوب نیست فقط همین جمله سنگینی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
اگر این طوری که وضعیت آسفالت ها و اتوبوس های یزد است ادامه یابد دیگه سال دیگه یزد شهر جهانی نیست پس به یزد رسیدگی نمایید تلاش نمایید مسئولان محترم تا دیر نشده