فرماندار زرند گفت: تثبیت قیمت‌ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، ازجمله مزایای کالابرگ الکترونیک است.

جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع هماهنگی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور معاون عمرانی فرماندار، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا صبح امروز در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار در این جلسه با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: تامین کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز شهروندان و مسافران و همچنین نظارت بربازار باید مدنظر ستاد قرارگرفته و بازرسی‌های به‌موقع از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت پذیرد.

او با اشاره به مزایای اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیکی، اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند که توزیع عادلانه صورت پذیرد و در این راستا این طرح با هدف تثبیت قیمت‌ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، اجرایی خواهد شد.

فرماندار زرند با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت اختیاری است و هیچ اجباری در کار نیست، خاطرنشان کرد: مردم به هر میزان از اعتبار یارانه خود از کالا‌های یاد شده خریداری کنند، بقیه اعتبار آن‌ها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

او افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های کالابرگ الکترونیکی این است که مردم یک ماه زودتر از یارانه نقدی می‌توانند به روش اعتباری، ۱۰ قلم کالای اساسی خود را شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار خرید کنند.

شایان ذکر است تصمیم گیری در خصوص نحوه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی و همچنین هماهنگی دستگاه‌های مربوطه از موضوعات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار