هیات مدیره اتاق بازرگانی ارومیه انتخاب شدند

نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن اعلام شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه گفت: پس از شمارش آرا در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن نفرات منتخب مشخص شدند.

عبدالحمید سرتیپی اظهار کرد: در گروه بازرگانی الناز انتظار، فریدون همتی، امیر مسعود فاتحی، امید محمد جلیلی‌دور و فاطمه قنبرپور و در گروه صنعت محمدرضا رستمی، عزیز بکتاشی، کاظم مرتاض، مهدی زنجانی و مهرداد سعادت به ترتیب با کسب بیشترین رای به اتاق بازرگانی راه یافتند.

وی ادامه داد: در گروه کشاورزی نیز رضا سواری، جعفر نیکزاد و بهنام تاج الدینی  پیروز دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه بودند، و در گروه معدن هم قاسم کریمی و رحیم وهاب زاده به اتاق راه یافتند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی، در ۲ شهرستان ماکو و ارومیه با شرکت سی و سه داوطلب رای گیری شد، گفت: ۳۳۳ رای ماخوذه به ثبت رسید که ۵۳ رای از ماکو و مابقی از شهرستان ارومیه بود.

دهمین دوره انتخابات هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه همزمان با سراسر کشور ازصبح امروز شنبه بیستم اسفند ماه آغاز شد و عصر امروز به پایان رسید.

در این انتخابات، ۳۳ نفر برای رسیدن به کرسی‌های اتاق بازرگانی ارومیه رقابت کردند که از این تعداد ۱۵ نفر در گروه صنعت، ۹ نفر در گروه بازرگانی، پنج نفر در گروه کشاورزی و چهار نفر در گروه معدن وارد این رقابت شده‌ بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.