بسیاری از مشتریان برای دریافت بستههای پستی به شرکت تیپاکس مراجعه میکنند شرکت تیپاکس بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران است، اما شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی مشکلاتی که در تحویل بستههای پستی توسط این شرکت با آن مواجه شده است را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.
متن پیام شهروندخبرنگار
باسلام، از قم پیام میدهم. شرکت تیپاکس به جای تحویل بستههای ارسالی در درب منزل که جزء قوانینشون است مشتری را با دو گزینه روبه رو میکنند یکی برگشت به مبدا و دیگری ارسال با اسنپ که هزینه هم به عهده مشتری میباشد.
طی تماسی که با تیپاکس مرکزی داشتم جهت گزارش این موضوع با این پاسخ روبرو شدم که کالا به مبدا برگشت میخوره و اگر کارشناسان ما به این نتیجه رسیدند که شما درست میگویید دوباره کالا به مقصد ارسال میشود و در مورد اینکه اگر با هزینه شخصی به تیپاکس مراجعه کنم و بسته را تحویل بگیرم و بعد کارشناسان شما متوجه تخلف پیک تیپاکس بشوند آیا تیپاکس هزینه بنده را جبران میکنند بیان کردند که خیر تیپاکس هیچ خسارتی نخواهد داد.
بیشتر بخوانید:
عدم تحویل بسته در مقصد توسط شرکت تیپاکس برازجان
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید