معاون وزیر میراث فرهنگی:

۱۰۰ آژانس مسافرتی ‌چین به ایران سفر خواهند کرد

شالیبافیان گفت: تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۰ آژانس مسافرتی از کشور چین به ایران سفر خواهند کرد که معرفی استان سمنان یکی از اولویت‌های مهم برای این گروه است.

شالبافیان حسین‌آبادی در جلسه کمیته توسعه و گردشگری استان به ریاست هاشمی، استاندار سمنان که در سالن یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی به منظور معرفی جاده ابریشم باید برنامه داشته باشند.

وی با قدردانی از مدیران استان سمنان برای برنامه‌ریزی مناسب در حمایت از صنایع دستی و میراث فرهنگی این استان عنوان کرد: بهره‌مندی هنرمندان ار تسهیلات تبصره 16، پیشنهاد ‌و ابتکار استان سمنان است که این پیشنهاد سهم به سزایی در حمایت از هنرمندان داشته است.

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تلاش شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر سمنان در بحث جاده ابریشم قدردانی و خاطرنشان کرد: به‌منظور معرفی جاده ابریشم، باید برای دستگاه‌های مختلف برنامه تعریف شود. 

شالبافیان گفت: تا پایان فروردین ماه 1402 بالغ بر 100 آژانس مسافرتی از کشور چین به ایران سفر خواهند کرد که معرفی استان سمنان یکی از اولویت‌های مهم برای این گروه است.

وی افزود: بنابراین باید محتوای مناسب به زبان چینی در قالب معرفی استان سمنان تولید شود.

معاون وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه ایران به‌عنوان یکی از بیست کشوری است که دولت‌ چین، سفر به آن را به شهروندان خود توصیه کرده است عنوان کرد: لازم است تا از ظرفیت تابلوها و بیلبوردهای جاده‌ای استان به‌منظور معرفی انتخاب سمنان به‌عنوان نماینده شهرهای ایران در مسیر جاده ابریشم استفاده شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: حفظ جان‌ مسافران و زائران امام هشتم(ع) در راه های استان در ایام‌ نوروز 1402 از اولویت‌های کاری استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.