فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: اعضای باند ۶ نفره سرقت از اماکن شخصی در این شهرستان پس از دستگیری به ۱۷ فقره سرقت از باغات و ویلا‌های روستا‌های طالقان اعتراف کردند.

سرهنگ سید صالح بذرگری فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از باغات و ویلا های روستاهای اطراف طالقان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های میدانی کاراگاهان مشخص کرد که افرادی با شیوه تخریب قفل و دیوار باغات و ویلا ها اقدام به سرقت لوازم با ارزش این اماکن کرده و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی با به کارگیری اقدامات پلیسی آغاز و۴ نفر از سارقان دخیل در این سرقت ها شناسایی و در شهرستان های طالقان، آبیک و نظرآباد دستگیر شدند.

او با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان طالقان گفت: همچنین۲ مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ برزگری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: توجه به توصیه های پیشگیری از سرقت میتواند از وقوع سرقت‌ و رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کند.

برچسب ها: اماکن خصوصی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.