رشیدی پور گفت: مسئولان باید با رسانه‌ها ارتباطات تنگاتنگ داشته باشند تا چرخه اطلاع‌رسانی شفاف در جامعه شکل بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه و شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه ، افزود:  نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بی‌بدیل است اصحاب رسانه مسیر حرکت را به جامعه نشان می‌دهند.

عبدالله رشیدی پور با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به فرهنگ‌سازی در نحوه مصرف انرژی هستیم، گفت: خدمات خوبی در استان کردستان به ویژه در زمینه بهره‌مندی مردم شهر و روستا از گاز طبیعی و سایر امکانات رفاهی و خدماتی صورت گرفته که باید بیش از پیش اطلاع‌رسانی شود.

او تصریح کرد: تبیین در حوزه استفاده بهینه از این منابع خدادادی از دیگر نکات مهمی است که اصحاب رسانه باید مد نظر قرار دهند و با تولید محتوا‌های ارزشی جامعه را به این مسیر سوق دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در ادامه به اغتشاشات اخیر و جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشور گریزی زد و گفت: بخش قابل‌توجهی از این جنگ با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها از سوی دشمنان طراحی و هزینه زیادی برای کشور ما داشت.

رشیدی‌پور تصریح کرد: مشکلات وجود دارد، اما نباید کم کاری یک نفر یا یک مجموعه را ابزاری برای زیرسوال بردن تمام حوزه‌ها تبدیل کرد.

او با بیان اینکه در کنار بیان نقاط ضعف باید نقاط قوت هم اطلاع‌رسانی شود، عنوان کرد: انتقاد‌های سازنده مسیر خدمت هرچه بیشتر را به جامعه فراهم می‌سازد و از سوی دیگر مانع ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تصریح کرد: بیان اقدامات انجام گرفته در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور بیانگر توجه جدی نظام به مناطق محروم است و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

او خاطرنشان کرد: توسعه خدمات‌رسانی در روستا‌ها زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کرده که باید با نگاه رسانه‌ای به آن پرداخته شود.

او به نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذار رسانه در فرهنگ‌سازی مسائل مختلف در جامعه گریزی زد و گفت: ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز باید به عنوان اولویت بسیار مهم مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.