لزوم مراقبت و آمادگی برای جنگ ترکیبی اخیر دشمن

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مقابله با جنگ ترکیبی و گسترده دشمن انسجام، دفاع و مقاومت ترکیبی ضروری است.

یادواره سرداران و ٩۴ شهید شهرستان لنده با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر لنده برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم معنوی با اشاره به کینه توزی های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بیکار نماند و خیابان‌ها پر بود از کمونیست‌ها و منافقینی که می خواستند مسیر انقلاب را تغییر دهند اما رهبری‌ها و هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره) اجازه نداد این نقشه دشمنان عملی شود.

سید علی احمد زاده افزود: راه‌اندازی جنگ تحمیلی دیگر حیله و نقشه دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی و سرنگونی کشور بود اما فرزندان شما مردم غیور و نجیب ایران با ایثار و از خودگذشتگی دشمن را در این جنگ ناکام گذاشتند و خود در این راه یا به شهادت رسیدند یا جانباز و ایثارگر شدند.

استاندار گفت: دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی هم دست از خباثت و کینه نکشید و روش جنگ را با راه‌اندازی فتنه‌ها عوض کرد که در این راه عده ای غافل شدند، عده‌ای حقوق بگیر و مزدور دشمن شدند اما در این جنگ مردم و جوانان مذهبی صحنه را ترک نکردند.

وی گفت: ایران اسلامی انرژی هسته ای را به اوج رساند و موشک‌ها و تسلیحاتی که برای دفاع از کشور نیاز بود توسط جوانان انقلابی و پاسداران غیور ساخته شد.

احمدزاده در ادامه گفت: در خلیج فارس نیروهای آمریکایی را به اسارت گرفتیم، آمریکا را در عین الاسد زدیم و هیمنه آنها را به وسیله نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکستیم و گفتند ۵۰ نقطه ما را می‌زنند اما جرات نکردند یک موشک به طرف ما شلیک کنند.

وی به نقشه جدید دشمن در جنگ ترکیبی اشاره کردو گفت: دشمن در جدیدترین توطئه و نقشه خود همه توانی که داشته را در جنگ ترکیبی به ویژه فضای مجازی و سایبری به میدان آورده و تلاش می‌کند تا جای ارزش‌ها را با بی‌ارزشی‌ها عوض کند.

استاندار اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند مردم ایران اسلامی هرگز صحنه دفاع از این کشور را ترک نخواهند کرد و خانواده معزز شهدا بدانند و آگاه باشند که مردم پاسدار خون شهدای عزیز آنها هستند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم در حاشیه این مراسم با توجه به اینکه شهدا شعارشان استقامت و پایداری است گفت: ما می‌خواهیم راه و یاد شهدا را ادامه دهیم و اینجا آمدیم تا با شهدای خود عهد ببندیم که مسیر طی شده توسط آنها را ادامه دهیم و برای ترقی انقلاب و اسلام همچنان پای آنها خواهیم ماند.

سردار خرمدل افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور ،شهید بمباران،شهید جنگ تحمیلی ،شهید انقلاب ،شهید امنیت ،شهید علمی و شهدای دفاع از حرم و سلامت را در حوزه های مختلف تقدیم اسلام کردیم وشعار همه شهدا استقامت و پایداری است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.