سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برپایی ۲۳ بازارچه نوروزی صنایع‌دستی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

سلطانی‌پور، سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز به خبرنگاران گفت: ۲۱ بازارچه موقت و دو بازارچه دائم در گرمسار و شاهرود برای عرضه دست‌سازه‌های هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان در نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی ‌شده است.

وی تصریح کرد:‌ چهار بازارچه موقت عرضه صنایع‌دستی در هر یک از شهرهای سمنان و دامغان، سه بازارچه در شاهرود، یک بازارچه در گرمسار، سه بازارچه در مهدی‌شهر و دو بازارچه در هر یک از شهرهای سرخه، آرادان و میامی از 25 اسفندماه تا پایان نوروز ۱۴۰۲ پذیرای گردشگران است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی، نوروز ۱۴۰۲ در نقاط مختلف استان سمنان در ورودی و خروجی و نقاط شلوغ و پرتردد شهرها برپا خواهد شد.

سلطانی‌پور افزود: چهار بازارچه موقت عرضه صنایع‌دستی در شهر سمنان در میدان استاندارد، جنب گلزار شهدای گمنام در ورودی شهر سمنان در پارک سیمرغ، بلوار ۱۷ شهریور و بلوار شریف واقفی در نزدیکی راه‌آهن برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.