دبیر کمیسیون عالی پزشکی نیروی زمینی سپاه کرمانشاه گفت : از این به بعد کرمانشاه مرکز تصمیم گیری در خصوص پرونده‌های پزشکی بیمه نیرو‌های مسلح پنج استان کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان خواهد بود.

علی ارجمندی دبیر کمیسیون عالی پزشکی نیروی زمینی سپاه کرمانشاه در حاشیه افتتاح کمیسیون عالی پزشکی در بهداری غرب در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه، گفت : با افتتاح این کمیسیون چهار هزار پرونده پزشکی برای تصمیم گیری به کرمانشاه منتقل خواهد شد.

این متخصص و جراح چشم در خصوص ساختار کمیسیون پزشکی توضیح داد: این کمیسیون شامل ۲ بخش بدوی و عالی است و تا پیش از این تصمیمات کمیسیون عالی در دانشگاه بقیة الله تهران گرفته می‌شد، اما از این به بعد کرمانشاه نیز مرجع تصمیم گیرنده کمیسیون عالی خواهد بود.

وی افزود: در کمیسیون عالی موضوعاتی مانند معافیت، بازنشستگی پیش از موعد، ازکار افتادگی، عودت‌های بیمه، بیماری‌های صعب العلاج و هر آنچه که مربوط به نظام سطح بندی درمان نیرو‌های مسلح است، بررسی می‌شود.

 ارجمندی گفت: اعضای این کمیسیون را پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله چشم، ارتوپدی، روانپزشکی و پزشک عمومی تشکیل می‌دهند و در صورت نیاز برخی تخصص‌ها به عنوان مدعو برای شرکت در جلسات دعوت خواهند شد.

وی در خصوص آمار پرونده‌های ارجاع داده شده به کمیسیون عالی پزشکی گفت: سالیانه سه تا چهارهزار پرونده از پنج استان به این کمیسیون ارجاع داده می‌شد و با انتقال آن به کرمانشاه احتمال افزایش پرونده‌ها وجود دارد چرا که کرمانشاه مرکزیتی خواهد شد برای کمیسیون عالی بیمه نیرو‌های مسلح و دیگر فقط شامل نیروی زمینی سپاه نخواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.