استاندار لرستان گفت: بسیج ظرفیت بزرگی برای محرومیت زدایی و ارایه خدمات به بخش‌های مختلف جامعه دارد و باید از این مهم به بهترین نحو استفاده کرد.

فرهاد زیویار افزود: این نهاد، انقلابی عمل می‌کند و دستگاه‌های اجرایی باید تعامل لازم را در راستای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی با آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با بخش خاصی رقابت ندارد و به دنبال منفعت نیست تصریح کرد: برگزاری جلسات سال آینده باید با محوریت گزارش دهی دستگاه‌ها در سپردن طرح‌ها به بسیج باشد بنابراین مدیران باید نلاش کنند طرح‌های محرومیت زدایی هرچه سریع‌تر به بسیج معرفی و اجرایی شود.

زیویار اظهار داشت: نباید در قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و بسیج به دنبال ساختار باشیم بلکه باید در راستای انسجام کار تلاش کرد چراکه هدف این قرارگاه هم افزایی ظرفیت دستگاه ها، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به بخش‌های مختلف جامعه است.

استاندار لرستان اضافه کرد: در جلسه با مسوولان وزارت نیرو اعلام شد چنانچه طرح‌های محرومیت زدایی این وزارتخانه در استان طی مدت زمان مشخص بهره برداری شود معادل اعتبار اختصاص یافته دوباره به استان پرداخت می‌شود بنابراین باید با تعامل و همفکری برای اتمام این طرح‌ها اقدام شود.

زیویار افزود: گزارش‌های خوبی از طرف سپاه استان و دستگاه‌های اجرایی برای کارنامه کاری ۱۴۰۱ ارایه شده است و باید از ظرفیت بسیج سازندگی به عنوان یک امکان برای سال آینده استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.