آقای ویسی با اطمینان از بهبود شرایط صنعت نفت آبادان در جدول لیگ برتر گفت : با تمام وجود برای نفت آبادان می جنگیم.

 عبدالله ویسی دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی پس از تساوی دو تیم گفت : بازی بسیار حساس و مهمی برای خوزستان بود و باید می‌بردیم حتی اگر بد بازی می‌کردیم ولی از نظر فنی هرچقدر خوب بودیم ولی نتوانستیم ببریم.

او با اشاره به حمایت هواداران در بازی امروز گفت: با تمام وجودمان برای آن ها مبجنگیم تا بتوانیم در بازی های بعد پیروز شویم و از ابقای این تیم در جدول لیگ برتر اطمینان داریم.

آقای ویسی بر همکاری همه ی مجموعه نفتی های آبادان برای بهبود جایگاه این تیم‌تاکید کرد و گفت : در تعطیلات عید استراحت و تفریح نداریم و هرکس میخواهد کنار خانواده اش باشد برود.
سرمربی تیم فوتبال فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص شکایت صنعت نفت نفت از نفت مسجد سلیمان گفت: از مسولان می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند و نمی‌دانم علت پاسخ ندادن شکایت چیست؟

نوع بازی ملوانی ها مانع برد صنعت نفت آبادان

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان نیز در این نشست گفت : در رقابت امروز برد حق تیم آبادان بود اما بازیکنان ما تلاش کردند که برد به دست این تیم نرسد و با تساوی تمام شد.

او گفت : اگر این شکل فوتبالی که نفت انجام داد، از ابتدای فصل تاکنون انجام داده بود موفق می‌شد و حتی می‌تواند در ادامه نیز موفق باشد اما نیاز به  تداوم تلاش هایشان و همچنین حمایت مسئولان نیز دارد

به گفته این سرمربی بازی امروز با فشار و حملات انتحاری تیم آبادان بسیار سخت و کیفیت فوتبال فوق العاده بود.

او با تاکید بر فشار تحمیل شده از سوی صنعت نفت آبادان به ویژه در نیمه دوم این رقابت گفت : تیم ملوان در طول بازی وقت تلف نکرد و در مقابل فشارهای حریف بازی را از جریان نینداختیم.

آقای زارع گفت : تک امتیازی که از آبادان گرفتیم با ارزش بود.

 

زارع در پایان گفت: آرزوی قلبی من ماندن نفت در لیگ است و نباید ناامید شوند و حمایت مسئولان هم باید باشد. ما انزلی‌چی‌ها قلبا نفت آبادان را دوست داریم و حتما آبادانی‌ها چنین حسی به تیم ما دارند. هیچ چیز در این فوتبال نشدنی نیست و باید تمام تلاش خود را داشته باشند. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و ما هم جایگاهی خوبی به دست آوریم تا در نهایت هر دو تیم خوب شهرستانی سهمیه خود را حفظ کنند.

رقابت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر میهمانش ملوان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

با تمام وجود برای نفت آبادان می جنگیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.