پلمب و جریمه بیش از ۲۰ مغازه متخلف در بازار جیرفت

معاون بازرگانی اداره کل صنعت و معدن جنوب کرمان از پلمب و جریمه بیش از ۲۰ مغازه متخلف در بازار جیرفت توسط تیم گشت مشترک خبر داد.

محسن مشایخی با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و ماه مبارک رمضان بازرسی از بازار هر روز انجام خواهد شد، اظهار داشت: این بازرسی‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی نظارت نظیر اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، تعزیرات، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهادکشاورزی و... انجام و با توجه به حضور رئیس اداره تعزیرات در این بازرسی ها، پرونده‌های تشکیل شده برای اصناف متخلف، در محل رسیدگی و متخلفین اعمال قانون می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این بازرسی‌ها هر روز انجام و با اصناف متخلف برخورد خواهد شد، افزود: در اولین روز بازرسی انجام شده بیش از ۲۰ مغازه که تخلفاتی نظیر گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم ارائه فاکتور به مشتری و... داشتند؛ پلمب و جریمه شدند.

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه مغازه داران باید قیمت اجناس را درج کرده و به همه مشتری‌های خود فاکتور ارائه دهند، گفت: در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیگیری و رسیدگی به گزارشات و شکایات شهروندان در اولویت اقدامات گشت‌های مشترک است از این رو شهروندان می‌توانند گزارشات خود را به سامانه‌های ۱۲۴ اداره کل صمت اعلام کنند تا مراتب بررسی و با متخلفین برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار