رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در استان آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

مهدی منتجب رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص آمادگی پذیرش میهمانان نوروزی گفت: سامانه اسکان از بامداد روز ۲۰ اسفند فعال شده و همکاران متقاضی طرح اسکان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://eskan.medu.ir نام نویسی کنند.


او با اشاره به اینکه تجهیزات اسکان به‌مرور در حال ارسال به مدارس میزبان است، افزود: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش شروع فرایند اسکان از فردا چهارشنبه ۲۴ اسفند است.


رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از استقرار۶ ستاد اسکان آموزش و پرورش در دوره سفر‌های نوروزی خبر و ادامه داد: این ستاد‌ها در هنرستان فنی ابوذر در خیابان شمس‌آبادی، دبستان حسین امین ۲ در خیابان بزرگمهر، دبیرستان ماندگار سعدی در خیابان ارتش، دبیرستان امام خمینی (ره) در خیابان کاوه، هنرستان فوادالفنون در ملک شهر و هنرستان شهید چمران در خیابان جی برای خدمات رسانی به مسافران فرهنگی دایر شده است.


منتجب همچنین گفت: سه ایستگاه نوروزی با همکاری دیگر دستگاه‌ها در ورودی‌های جنوب، شمال و شرق شهر اصفهان دایر شده که آموزش و پرورش نیز در آن‌ها نماینده دارد و آماده راهنمایی میهمانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار