پایش متقاضیان طرح مسکن ملی در نهبندان

فرماندار نهبندان گفت: زمین از افرادی که ساکن شهرستان نهبندان نیستند به جزو افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، در راستای عدالت اجتماعی باید خلع ید شود.

 ایروانی فرماندار نهبندان گفت: مسکن ملی اولویت اصلی دولت سیزدهم است و رفع موانع آن توسط دستگاه‌های متولی مهم است.

نماینده عالی دولت در نهبندان گفت: در موضوع‌های ملی همانند مسکن ملی باید تمام ظرفیت‌ها را به کاربگیریم، همچنین از ظرفیت بسیج که برای آماده سازی شهر نهبندان پای کار آمدند قدر دانی می‌کنیم.

ایروانی با بیان اینکه درخواست‌های مردم در فرآیند‌های اداری نباید معطل شود، گفت: متاسفانه جایی که مردم اعتراض جدی دارند نظام مهندسی است لذا چندین ارتباط گفتگویی و مکاتباتی با استاندار در دستور کار است تا مردم معطل نمانند.

او  گفت: همه دستگاه‌های متولی پای کار طرح نهضت مسکن ملی هستند برای تامین آب مسکن ملی هم باید تمهیداتی اندیشیده شود تا در آینده با مشکلاتی مواجه نشویم.

فرماندار نهبندان ضمن گلایه از اینکه بخشی از افرادی که در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند در شهرستان سکونت ندارند، تصریح کرد: زمین از افرادی که ساکن شهرستان نیستند به جزو افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، باید خلع ید شود و در فاز‌های بعدی در خدمت آن‌ها خواهیم بود.

ایروانی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای بحث تبیین مسکن ملی است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم، گفت: شورا‌های اسلامی در این ایام در مساجد حضور یابند و رودر رو با مردم در خصوص مسکن، صحبت صادقانه داشته باشند تا شبهات رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار