برگزاری همایش شکوفه‌های امید آفرین در مشهد

همایش شکوفه‌های امید آفرین در مسیر نجات با حضور خانواده‌های دوقلو و سه قلو‌های خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی در این مراسم گفت: ما در آینده یک جامعه جوان می‌خواهیم و باید نسبت به آینده جامعه خودمان مسئول باشیم.
 
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه این فرزندان علاوه بر آینده ساز بودن، امروز ما را نیز می‌سازند، ادامه داد: امروز در مسئله جمعیت، صرف نظر از داشتن یک جامعه جوان در آینده، وجود جوانان در جامعه امروز مهمتر است.
 
وی بیان کرد: جامعه قوی امروزه از واحد‌های اجتماعی قوی تشکیل می‌شود و واحد اجتماعی هر جامعه خانواده است.
 
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: جامعه قوی جامعه‌ای است که از واحد‌های اجتماعی قوی از خانواده فهیم و نیرومند برخوردار می‌شود.
 
وی بیان کرد: مسئله جمعیت نسبت به آینده مطرح است، اما این مسئله در زندگانی امروز ما هم در توسعه و نقش خانواده و هم در همیاری نقش دارد.
 
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: وجود فرزند در کانون زندگی بزرگترین نعمت است، آن چیزی که روحیه زندگی را جدی می‌کند چه در حوزه آموزش و چه در حوزه محبت و وابستگی افراد خانواده به خاطر وجود فرزند  در کانون زندگی است.
 
وی افزود: اصولا رشد و تعالی فرزندان خانواده در کنار یکدیگر اتفاق می‌افتد، اگر در کانون زندگی نقطه رشد را هدف قرار دهیم فرزندان همراه با یکدیگر رشد می کنند یعنی فرزندان هم در رشد جسمی، روحی، فکری و عقلی یکدیگر موثر هستند.
 
ایت الله علم الهدی تصریح کرد: تعداد فرزندان در خانواده درست است که گرفتاری‌هایی را هم از نظر اقتصادی و خانوادگی ایجاد می‌کند، اما اگر پدر و مادر در خانواده مدیریت و تربیت درستی داشته باشند این مشکلات در مدت زمان کوتاهی رفع می‌شود و یک رشد متعالی را در خانواده رقم خواهد زد.
 
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: وقتی بچه‌ای برادر یا خواهری دارد، این خواهر و برادر بیشتر در ساختن شاکله جسمی و عقلی بیشتر از یک جریان مراقبت سفت و سختی که بعضی از پدر و مادران دارند می‌تواند موثر باشد.
 
سوارکار دبیر همایش نیز گفت: همایش"شکوفه‌های امید افرین در مسیر نجات" با هدف حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو با حضور خانواده‌هایی از سراسر استان در مشهد برگزار شد.
 
وی افزود: خانواده‌هایی که سه قلو و چهارقلوهایشان از آبان ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱ متولد شده اند با هدف تشویق و تبلیغ در امر فرزنداوری، حمایت از خانواده‌ها برگزار شد.
 
دبیر همایش ادامه داد: در این همایش علاوه بر تجلیل خانواده‌های چندقلو، مطالبه‌هایی هم از مسئولان درخواست شد، مطالبه خدماتی را که قرار است به این خانواده‌ها داده شود که هم در این همایش و پس از ان انجام و پیگیری می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی فاز
۲۱:۳۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
سلام من گودرزی هستم سه قلو دارم در این همایش شرکت داشتم اگر ممکن هست سه قلو های ردیف اول عکس هامون رو بزارین ممنون
آخرین اخبار