معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ارائه خدمات رایگان درمانی به ۸۰۰ نفر از ساکنان محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام مجید میرزایی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح درمانی قرار دوازدهم در کرمانشاه از محل درآمد‌های موقوفات استان، گفت : در این طرح به ساکنان دو محله حاشیه‌ای شهر کرمانشاه خدمات درمانی رایگان در دو حوزه دندانپزشکی و زنان و زایمان ارائه می‌شود.

وی افزود:در راستای اجرای این طرح اکیپ‌هایی شامل متخصصان زنان و زایمان و متخصصان دندانپزشکی در دو محل دانشگاه علوم قرآنی شهر کرمانشاه برای ارائه خدمات دندانپزشکی و خانه احسان محله ملاحسینی برای ارائه خدمات حوزه بیماری‌های زنان و زایمان مستقر شده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۳ یونیت دندانپزشکی و تجهیزات دیگری مثل دستگاه عکسبرداری، سونوگرافی و... برای ارائه خدمات درمانی به بیماران مستقر شده، ادامه داد: در این طرح ۲۶ اکیپ پزشکی شامل حدود ۴۶ نفر متخصص زنان و زایمان و دندانپزشک برای ارائه خدمات به مردم این محلات پای کار هستند.

وی با اشاره به غربالگری ساکنان دو محله حاشیه نشین ملاحسینی و جعفرآباد در شهر کرمانشاه برای شناسایی افراد نیازمند به خدمات درمانی، گفت: در فرآیند غربالگری ۸۰۰ نفر بیمار نیازمند درمان در این دو محله شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۴۵۰ نفر به خدمات دندانپزشکی و مابقی به خدمات زنان و زایمان نیاز داشته‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.