معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر برگزاری مستمر و موثر جلسات شورای پدافند غیرعامل استان، گفت: باید با پیش‌بینی حوادث احتمالی آسیب پذیری خود را به کمترین حد برسانیم.

محسن حسین‌میرزایی در نشست شورای پدافندغیرعامل این استان افزود: پدافند غیرعامل به این معناست که با پیش‌بینی‌ها لازم از حوادث احتمالی آینده پیشگیری و آسیب پذیری خود را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: باید با توان افزایی ادارات، خود را در برابر تهدیدات مختلف از جمله تهدیدات سایبری مصون بداریم و هر اداره‌ای باید سناریو راهبردی عملیاتی مشخص قابل اجرا برای پدافند غیرعامل داشته باشد.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاوه‌بر ایجاد آمادگی دستگاه‌های اجرایی باید با اطلاع‌رسانی مناسب به مردم، آن‌ها را نیز برای شرایط بحرانی احتمالی آماده کرده و هم افزایی و وحدت در استان شکل گیرد.

گفتنی است در این نشست فرمانداران بروجن، سامان و لردگان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل مدیریت بحران استان به ارائه گزارشی در خصوص برنامه‌های شهرستان و اداره مربوطه در خصوص پدافندغیرعامل پرداختند.

همچنین در این نشست رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر حساس سازی بیش از پیش مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص پدافند غیرعامل با برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.