کانون محله‌ای خدمت رضوی بخش گنبکی راه اندازی شد

مسئول کانون خدمت رضوی ریگان گفت: کانون محله‌ای ثارالله خدمت رضوی بخش گنبکی برای گسترش فضای معنوی و فرهنگ خدمت رضوی به بهره برداری رسید.

با حضور مسئول کانون خدمت رضوی ریگان، فرماندار، خادمیاران گنبکی کانون محله‌ای خدمت رضوی بخش گنبکی ریگان راه اندازی شد.

علی فرامرزی، مسئول کانون خدمت رضوی ریگان در این مراسم گفت: هدف از افتتاح کانون محله‌ای خدمت رضوی، گسترش فرهنگ خدمت به مردم است.

او با تاکید بر اینکه هر کسی دل در گرو امام رضا (ع) دارد و دغدغه مردم جامعه را دارد، خادم رضوی است، بیان کرد: هر قشری می‌تواند در محدوده کاری خود، خدمتی را به نام امام رضا (ع) به صورت رایگان به مردم ارائه دهد و خادم امام رئوف (ع)  باشد.

فرامرزی تصریح کرد: کانون محله‌ای ثارالله  خدمت رضوی بخش گنبکی برای گسترش فضای معنوی و فرهنگ خدمت رضوی ایجاد شده است.

مارد آبیار، فرماندار ریگان در این مراسم با قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان ریگان گفت: خدمات شما خادمیاران در شهرستان قابل ستودن است.

او بیان داشت:هر چقدر بیشتر به نام حضرت امام رضا (ع) خدمت کنید این خدمات در پرونده شما ثبت خواهد شد و امام رئوف(ع) در آخرت به نحو احسن جواب این خدمات را خواهد داد.

آبیار تصریح کرد: جریان خادمیاری و خدمت به مردم تحت لوای پرچم متبرک رضوی، می‎تواند تمدنی را به نام امام رضا (ع) رقم بزند و از مقدمات شکل‌گیری «گام دوم انقلاب اسلامی» باشد.

او افزود: خدماتی که به نام امام رضا (ع) صورت می‌گیرد، خدماتی مخلصانه، قدسی و رئوفانه بوده که به نام علی بن موسی الرضا (ع) مزین شده است و در محضر امام رئوف شعار خادمیاران رضوی برای گره‎گشایی از مشکلات نیازمندان، شعار «خدمت و رأفت» است.

فرماندار شهرستان ریگان بیان داشت: کانون‌های خادمیاری در سراسر کشور و در تخصص‌های مختلف، حرکت اجتماعی منسجم و هماهنگی را در خدمت به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان شکل داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار