ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر در آستانه سال جدید

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از ساماندهی و صیانت از معتادان متجاهر در آستانه عید نوروز خبر داد.

علی شیرازی در جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به موضوع اجرای دقیق طرح ساماندهی وصیانت از معتادان متجاهر در آستانه عید نوروز، گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آن‌ها باید تا قبل از آغاز این ایام اجرا شده تا رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.

او با بیان اینکه این روز‌ها بحث پاکسازی با جدیت بیشتری نسبت به طول سال پیگیری می‌شود، افزود: مجموع این اقدامات باعث می‌شود که در هنگام سفر‌های نوروزی ضریب امنیت اجتماعی استان افزایش یابد.

شیرازی گفت:معتادان متجاهر در مراکزی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده نگهداری درمان و بازتوانی می‌شوند و تلاش ما بر این است که چهره استان در ایام تعطیلات عید نوروز از معتادین متجاهر پاکسازی شوند.

او با تاکید بر اهمیت کنترل و مهار این معضل در جامعه، افزود: باید در کنار مقابله و برخورد سخت با سوداگران مرگ، موضوع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد را از بین خانواده‌ها شروع کنیم و با پشتیبانی از خانواده‌های آسیب‌دیده در امر مبارزه با اعتیاد پیشگام باشیم.

شیرازی گفت: در قالب این طرح تنها معتادان متجاهر که در سطح شهر جلوه و سیمای شهر را مخدوش کردند، دستگیر و به مکان‌های مشخص انتقال داده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.