اجرای طرح نوروزی راهداری از امروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای طرح نوروزی در سطح محور‌های مواصلاتی استان از امروز خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد گفت: طرح راهداری نوروزی با هدف آماده سازی محور‌های ارتباطی استان برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

او افزود: در قالب این طرح روزانه ۳۵ تا ۴۰ تیم ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۲۵۰ نیرو و ۲۱۵ دستگاه خودرو در این طرح فعالیت خواهند کرد.

جلال زاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محور‌های مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، ادامه داد: به همین منظور از اول اسفند نسبت به آماده سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده‌ای اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: راهداران استان در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافرانی که از محور‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند را دارند.

او گفت: کاربران جاده‌ای می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.