رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت : دشمن با مطرح کردن و سرمایه گذاری بر روی مسئله عفاف و حجاب می خواهد این نماد انقلاب را از بین ببرد.

آیت اله صدیقی امروز در گرگان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: امروز حجاب خط مقدم است، بنابر این باید با برنامه پیش برویم و از زور و روش قهری استفاده نکنیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: اکنون اقتصاد الویت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و اشتغال، ازدواج، نظام خانواده و یکپارچه کردن آن ازجمله دیگر الویت‌های ما به شمار می‌رود.

آیت اله صدیقی با بیان اینکه اگر ستاد بصورت گفتمان عمومی در جامعه در نیاد نقش آن کمرنگ می‌شود گفت: جوان‌ها باید رکن اول این ستاد باشند و بعد از آموزش این امانت به آن‌ها سپرده شود تا در گرو آن نظام امن و بیمه شود.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گر و صدای مردم است و باید در استان‌ها سمن‌هایی تشکیل شود که کار ستاد را نجام دهند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر همچنین گفت: رسانه‌ها بویژه صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی برای فرهنگ سازی دارند.

آیت اله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این جلسه گفت: عفاف و حجاب در ستاد امر به معروف الویت گذاشته شده در حالی که دامنه این ستاد بسیار گسترده است و یکی از آن‌ها عفاف و حجاب است.

او افزود: باید به مسائل دیگر مانند استفاده صحیح از بیت المال و جلوگیری از کج روی‌ها در همه بخش‌ها ستاد توجه کند و جلوی آسیب‌های احتمالی را بگیرد.

منبع:صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.