بازداشت سارقان منازل در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت منزل بخصوص منازل ویلایی در سطح شهرستان ،شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار  این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه شیوه و شگرد سارقان سرقت موتور کولرهای دو تیکه و یخچال عمدتا از منازل ویلایی آنهم در کسری از زمان بود ،گفت: ماموران کلانتری15احمدآباد پس از اخذ اظهارات مالباختگان با انجام تحقیقات میدانی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی سارقان شدند.

سرهنگ کشوری از دستگیری سارقان توسط ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی خبر داد و گفت : در بررسی های اولیه، متهمان که ۲ نفر بوده به 19فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان اعتراف و در این رابطه 12دستگاه موتور کولر و یخچال ،پنج دستگاه وسیله کاری شامل اره برقی ،سنگ جت ،موتور جوش،بلوور و دریل برقی  ،2عدد فن کولر دوتیکه، یکدستگاه آب سرد کن ،یک دستگاه کارواش و مقداری کابل برق خانگی از مخفیگاه آنان کشف و تعدادی از اموال سرقتی به مالباختگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند،از شهروندان بخصوص ساکنان منازل ویلایی خواست با توجه به توصیه های پلیسی ،راههای نفوذ سارقان  به منزل نظیر ؛استحکامات دیوار حیاط منزل،نورگیر ،علمک گاز،اطمینان از بسته شدن درها، پنجره ها و سالم بودن قفل ها را بررسی و رفع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.