رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: به منظور ارائه خدمات نوروزی به زائران رضوی و مسافران، چهار پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های منتهی به این شهرستان فعال شده است.

حامی ایمان‌پناه روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایگاه‌ها در چهارچوب طرح نوروزی در مسیر‌های سبزوار - داورزن، سبزوار- نیشابور و سبزوار- بردسکن به زائران و مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر در قالب تیم‌های امداد و نجات با تمام امکانات و توان تلاش می‌کنند در کنار دیگر نهاد‌های خدمات رسان، زمینه سفری ایمن را برای زائران و مسافران فراهم سازند.

وی تصریح کرد: خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی در قالب ارائه خدمات سلامت و امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی برخی از فعالیت‌های پایگاه نوروزی هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: در کنار خدمات طرح ایمنی، سلامت و کمک به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای، خیمه نماز نیز برپا شده و در فضا‌های دوستدار کودک پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر، کودکان هم از فضای آموزشی و سرگرمی بهره مند می‌شوند.

ایمان‌پناه افزود: همچنین ماموران هلال احمر در معرفی مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان سبزوار به گردشگران نوروزی همکاری می‌کنند.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.