رئیس‌جمهور وارد اروند شد

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز با هدف افتتاح فاز ۲ پتروپالایشگاه آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز همزمان با سالروز ملی شدن صنعت نفت از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان بر لزوم تلاش برای افتتاح بخش دوم پتروپالایشگاه آبادان تاکید کرد و گفت: حتما تلاش شود بخش دوم پروژه هر چه سریعتر آغاز شود تا کارگران دچار بیکاری نشوند.

او با اشاره به اینکه رشد اقتصادی تا پیش از دولت سیزدهم ۰/۴ دهم درصد بود گفت: دشمن پس از اعلام ۵ درصدی شدن این رشد توسط بنده در مسجد جامع خرمشهر بیش از پیش برای ضربه به کشور تلاش کرد.

با بهره برداری از فاز ۲ پتروپالایشگاه آبادان میزان تولید گازوئیل به ۲۰ میلیون لیتر در روز افزایش خواهد یافت.

برای نوسازی بزرگترین واحد تقطیر غرب آسیا چهار سال زمان صرف شد.

یادمان های دفاع مقدس تلنگری برای مسئولان

سخنرانی در جمع زائران راهیان نور و حضور در یادمان شهدای غواص-علقمه از دیگر برنامه‌های بازدید رئیس جمهور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور کشورمان در شلمچه پس از اقامه نماز ظهر و در جمع کاروان های راهیان نور گفت : یادمان های دفاع مقدس محل مناسبی برای تلنگر به همه ما به ویژه مسئولان است چرا که محیطی است که شهدا در آن آسمانی شدند و حال آن قابل بیان نیست.

او تاکید کرد دستگاه های اجرایی نیز همچنین،مسئولان پشت میزهایشان بدانند که هر چه داریم از شهداست پس باید گره از کار و مشکلات مردم باز کرده و در راستای شادی انها بکوشند.

به گفته او روایت انچه بر شهدا و رزمندگان گذشت اکنون می تواند به ما یاداور شود که جای جای خوزستان محل شجاعت و ایثار آنهاست.

او با اشاره به تمایل مردم برای حضور در فضای یادمان های دفاع مقدس در ایام نوروز و سال نو گفت : یادمان های شهدا یادگار رزمندگان ، افتخارآفرینی ها و حماسه سازی هاست و باید بمانند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
کاش بجای سفر به جنوب یه سر سفر به وزارت بی صاحب آموزش وپرورش یا سازمان برنامه وبودجه در خصوص ضعف در پرداخت حقوق فرهنگیان داشتی
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۱:۰۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام و درود بر سید محرومان و خار چشم اسقاطیل ملعون و رانده شده و شریکش آمریکای خبیث ...
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۰:۵۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
حضرت دکترآیت الله رئیسی لطفا" ترمز این لوکوموتیر پیشرفت را بگیر تا ما برسیم . اینهمه ارزانی اجناس و خوشبختی را نمیتوانیم هضم کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
آقای ریس جمهوری بهتر بجای سفر حقوق فرهنگیان پرداخت کنید سال تمام فقط چندساعت مانده با این وزیر بی لیاقت آموزش وپرورش شما یک میلیون فرهنگی هنوز که هنوز حقوق اسفند نگرفته اند این بی احترامی به فرهنگیان مقصر اصلی آن دولت شما ودر راس آن میرکاظمی و نوری هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
ریس جمهور بجای گشت وتفریح حقوق اسفند فرهنگیان واریز می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
آره رفته تفریح فقط نمی‌دونم چرا جای خوش آب و هوا تر نرفت، درسته که بابت واریز نکردن حقوق ناراحتید اما کمی انصاف داشته باشید.