فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۸ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فارسی  گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از خطرات احتمالی روز‌های پایانی سال، پلیس با فروشندگان و استفاده کنندگان مواد محترقه که موجب سلب آرامش و امنیت مردم می‌شود، برخورد می‌کند.

او  در ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ در یک عملیات موفق در بازرسی از یک مغازه تعداد ۸ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

او با بیان اینکه ارزش ریالی مواد محترقه مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بر آورد شده، افزود: در این راستا یک نفر متهم که مشغول تهیه و فروش این اقلام غیر مجاز و خطرناک بودند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان از شهروندان خواست، در ایام پایانی سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستای تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.