گرامیداشت شهید اجاقی در تبریز

مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت حسین اجاقی با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

سرهنگ گل محمد زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای چهار و بدر و خیبر گفت: دشمنان این ملت از اول پیروزی انقلاب اسلامی دنبال این بودند که با نام الله و ولایت مطلق فقیه مقابله کنند، می‌بینید که در ۴۳ سال گذشته دشمنان انقلاب از راه‌های مختلف دنبال این بودند که ان را از حرکت بازدارند.
او  افزود: در هشت سال جنگ نابرابر که دشمان ان را بر ملت ما تحمیل کردند باز هم نتوانستند موفق شوند در این همه سال با توطئه‌های دشمنان دوره‌هایی را دیدیم که سعی بر فتنه اندازی و جنگ ترکیبی داشتند.

او اظهار داشت: در طول این سال‌ها فتنه‌ای سخت‌تر از فقتنه سال جاری نداشتیم و واقعا دشمن ازهر جهت اماده بود تا نظام اسلامی ما را از بین ببرد، همه معاندین و مخالفین با تمام ابزار‌های که داشتند امیدواربودند کار انقلاب را به پایان برسانند، اما به لطف خدا شکست خوردند.

سرهنگ شادی فرمانده سپاه ناحیه غذیر تبریز با تاکید اینکه امده ایم با خون فرزند شهید شما عهد و پیمان تازه ای ببندیم گفت: جهاد تبیین از منویات مقام معظم رهبری است و یک ماموریت عظیم برای همه ماست، متاسفانه بعضی اوقات تحت تاثیر رسانه‌های معاند فرزندان ما دجار اشتباه می‌شوند که باید با جهاد تبیین بصیرت و آگاهی فرزندانمان را بیشتر کنیم.

او  با بیان اینکه جوانان جهادی و انقلابی ما خاضرند برای اعتلای کشور حتی از جان عزیزشان بگذرند، افزود:آریکای جهان خوار و رژیم صهیونیستی برنامه درازی برای از بین بردن نظام اسلامی و مردم کشور ما دارد اینهانه تنها با انقلاب مشکل دارند باچشم طمع به منابع نفتی و معادن مادارند.

گفتنی است شهید حسین اوجاقی روز چهارشنبه ۳۰ شهریور در جریان اغتشاشات تبریز در خیابان منتهی به مصلی تبریز به دست آشوبگران به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.