فرماندار سیرجان از آمادگی برای اسکان روزانه ۱۵ هزار نفر در قالب امکانات اقامتی دائم و موقت این شهرستان خبر داد.

فرماندار سیرجان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان سیرجان خبر داد و گفت:در این نمایشگاه علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، مفاخر و مشاهیر سیرجان نیز به گردشگران و مسافران معرفی خواهد شد.

صبح امروز فرماندار ویژه سیرجان از روند آماده سازی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و ستاد خدمات سفر شهرستان سیرجان بازدید کرد.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی است، گفت: از دیگر اهداف این نمایشگاه معرفی محصولات صنایع دستی، حمایت و ایجاد انگیزه هر چه بیشتر بین هنرمندان صنایع دستی، کمک به فروش تولیدات صنایع دستی و سهولت دسترسی مسافران به صنایع دستی و سوغات محلی شهرستان است که به همت شرکت گهر زمین و با همکاری شهرداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیرجان بر پا می‌شود.

علی یعقوبی پور با بیان اینکه یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها برای معرفی توانمندی‌های شهری و محلی و به طور کلی در جوامع انسانی برپایی نمایشگاه‌ها در ابعاد مختلف و متفاوت است، افزود:این نمایشگاه با بیش از ۸۰ غرفه و عرضه محصولات صنایع دستی شامل صنایع دستی گلیم، پته، کار باچوب، سفال کاری، عروسک دست ساز و بومی به همراه سوغات محلی در معرض دید مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به تهیه نقشه، بروشور دو زبانه معرفی بنا‌های تاریخی، دفترچه راهنما و توزیع نقشه گردشگری شهر سیرجان برای گردشگران و مسافران نوروزی تصریح کرد: برای اولین بار علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، مفاخر و مشاهیر سیرجان نیز به گردشگران و مسافران معرفی خواهد شد.

فرماندار سیرجان همچنین از آمادگی برای اسکان روزانه ۱۵ هزار نفر در قالب امکانات اقامتی دائم و موقت این شهرستان خبرداد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار