اکیپ های تامین برق کرمان دروضعیت آماده باش

معاون بهره برداری نیروی برق شمال استان گفت: درایام نوروز تمام اکیپ های برق شمال به شکل آماده باش ، در خدمت تامین برق مردم هستند.

محمد محسنی گفت: استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت در ایام نوروز میزبان جمع کثیری از مسافران نوروزی درقالب کاروان‌های راهیان نور و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است لذا از اول اسفندماه  اقداماتی برای آماده سازی شهر به لحاظ اصلاح روشنایی معابر برای شهروندان و مسافران در ایام بهار انجام شده است.

او با یادآوری اینکه با اقدامات انجام شده، در ایام تعطیلات نوروزی نیز همچون سایر روز‌های سال، برق مطمئن و پایدار شهروندان و اماکن مختلف گردشگری، زیارتی، تفریحی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ... تامین خواهد شد، گفت: آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه مشکل غیرمترقبه نیز وجود دارد.

محسنی بیان کرد: در دوماه پایانی سال با هدف بهبود ایمنی، ایمن سازی و بهسازی پایه‌ها و تابلو‌های برق و روشنایی معابر بویژه در اطراف پارک‌ها و بوستان ها، اماکن مذهبی و زیارتی، بازاربزرگ و ایمن سازی تابلوها، کابل‌ها و پایه‌های برق و روشنایی معابر اقدامات لازم بصورت مانوری انجام شده است.

او با بیان اینکه اقدامات پایشی در ایام نوروز هم تداوم دارد، اظهار کرد: برای پیشگیری از اخذ انشعاب غیرمجاز و غیراستاندارد که ایمنی و سلامت شهروندان و مسافران را با مخاطره مواجه می‌کند، امکان واگذاری انشعاب کوتاه مدت ایمن به متقاضیان، به ویژه بر پا کنندگان غرفه و نمایشگاه نوروزی، فراهم شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق شمال استان گفت: با هدف حفظ زیبایی و آراستگی شهر، رنگ آمیزی پایه‌های روشنایی معابر و تابلو‌های برق و شست و شوی چراغ‌های روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفته و انجام شده است.

او با اشاره به اینکه میزان سرقت شبکه توزیع برق در کرمان افزایش یافته است بیان داشت: متاسفانه بخش قابل توجهی از این سرقت‌ها مربوط به روشنایی معابر می باشد که در آستانه سال نو و عید نوروز با همت همکاران مدیریت توزیع برق کرمان اصلاح شبکه به صورت شبانه روزی در دست اجرا ست که امیدواریم در ایام نوروز شهر کرمان مشکل روشنایی معابر نداشته باشیم.

او گفت: در ایام نوروز به منظور تأمین برق پایدار اکیپ‌های اتفاقات، تعمیرات و روشنایی معابر عمومی بصورت شبانه روزی در محل کار خود حضور خواهند داشت و کار اصلاح شبکه بصورت خط گرم انجام خواهد شد. ​

او از شهروندان خواست در ایام نوروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر یا موارد مشکوک نظیر سیم لخت آویزان از پایه‌های برق و یا رها شده در پارک‌ها ضمن پرهیز از تماس با سیم و شبکه از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱، سایت شرکت، اپلیکیشن برق من و ... اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: توزیع برق ، انشعاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار