عملیات اجرایی حذف پیچ های منطقه آب حیات سرفاریاب با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال آغاز شد

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:عملیات اجرایی قطعه دوم حذف پیچ های منطقه آب حیات در جاده باغچه سادات با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی در حاشیه کلنگ زنی قطعه دوم حذف پیج‌های منطقه آب حیات د ربخش سرفاریاب گفت: این جاده از مهمترین مسیر‌های حوزه انتخابیه ماست که اتصال آن به جاده پاتاوه-دهدشت از روستای دمه نیز پس از پایان فصل سرما و بارندگی‌ها مجدد آغاز می‌شود که می‌تواند بخش مهمی از مطالبات مردم این منطقه را برآورده کند.
 
حجت الاسلام محمد موحد همچنین به ظرفیت‌های مناسب گردشگری در این منطقه اشاره کرد و افزود: با تلاش و همت مدیران در حوزه‌های مختلف، امیدواریم استفاده از این ظرفیت برای توسعه، رونق اقتصادی و اشتغال نیز محقق شود.

محمود شهامت سرپرست معاونت عمرانی استاندار با بیان اینکه هم اکنون ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح فعال عمرانی در سطح استان وجود دارد، گفت: حدود ۱٠٠ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و ۳۵ میلیارد تومان در حوزه راهداری برای جاده باغچه-سادات برای مطالبه مردم اختصاص داده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه بیش از ۳٠ طرح راه سازی در سطح استان فعال است، گفت: این طرح‌ها از ۳٠ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با تکمیل این طرح‌ها شاهد تحول خوبی در حوزه راه خواهیم بود.

راستا همچنین با اشاره به اینکه مسیر باغچه سادات از جاده‌های مهم استان است، افزود: این طرح در راستای ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز آن اجرا می‌شود که امیدواریم با همت پیمانکار ظرف مدت ۱٠ ماه به پایان برسد.
 
ریحان بهادر مدیرکل شرکت گاز استان هم در حاشیه بازدید از طرح گازرسانی به هشت روستای سخت گذر بخش سرفاریاب، گفت: این طرح گاز رسانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده که امیدواریم در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.